معلم رياضي

نمايش وضعيت در ياهو

قالب وبلاگ

معلم زبان انگلیسی

نمايش وضعيت در ياهو

قالب وبلاگ

مدرسه ی مجازی پارس

مدرسه ی مجازی پارس
درس ، دانلود 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و داستان و آدرس dfm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام. من میخوام تواین وبلاگ به امید خدا تمام آهنگ های جدید و فیلم های روز دنیا رو واستون بذارم تا دانلودشون کنید .

در ضمن یادتون نره که من همیشه آپ هستم.

گاهی مواقع هم شاید مطالب پراکنده ، در باره ی خودم و داستان هایی که مینویسم بذارم.

خدا کنه که خوشتون بیاد.

در ضمن مهم ترین وظیفه ی این وب پاسخ دادن به سوال های درسی شماست ( پایه ی

راهنمایی) و اگه تو هر بخشی و هر درسی ، مشکلی داشتید ، از طریق نظر با من در میان

بگذارید تا من به سوال شما پاسخ کامل بدهم. گاهی اوقات هم جزوات درسی را برای هر پایه

برای شما قرار خواهم داد ، که شما با خواندن آنهامیتوانید هم از محیطاینترنت استفاده ببرید و

هم درستان را بخوانید.( هر کسی هم اگر نیاز به تدریس داشت ( از طریق اینترنت) با من تماسبرقرار کند تا من به آن تمام چم و خم کارو یاد بدم)



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت21:34---15 آذر 1391
سلامعزیزم حیف که 13 سامه ئگرنه میومدم همکارت میشدم ولی وب قشنگی داری موفق ی بازم مطلب میذارم اخه تازه باز کردم بازم بهم سر بزن

صنایع رباتیک آراد
ساعت19:26---25 آبان 1390
سلام.
مطالب سایتتو دیدم، خیلی عالی بود. توی الکسا هم رتبه ی خوبی داری.
ما میتونیم تو سایت خودمون لینکت کنیم، اما قبلش سایت ما رو با عنوان "صنایع رباتیک آراد" تو سایت لینک کن.
بعد از اینکه لینک کردی آدرس و عنوان سایتتو رو برام ایمیل کن.
راستی تبادل لینکم میکنیم
با تشکر.
www.aradrobo.com



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:49 ] [ مدیر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

تو این وبلاگ ، میتونی جزوه هایدرسی تو پیدا کنی و در عین حالی که داری از فضای اینترنت استفاده میکنی ، درستم میخونی .
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 1006
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

مديريت